Комплаєнс-контроль

АТ "АСВІО БАНК" неухильно дотримується вимог українського та міжнародного законодавства, галузевих і корпоративних правил, професійних стандартів та процедур, оскільки високо цінує власну репутацію надійної та прозорої фінансової установи

Що таке служба
комплаєнс-контроль?

У контексті бізнесу комплаєнс означає законність дій Банку в цілому і кожного її співробітника, від топ-менеджменту до всіх філій і підрозділів. В очах контрагентів комплаєнс-перевірка підтверджує, що Банк відповідає вимогам законодавства, запропонованим правилам, нормам НБУ. Ще одна назва комплаєнс-контролю – "управління комплаєнс-ризиками". Тобто, тими ризиками , що спричиненими некоректною поведінкою рядових співробітників, керівництва та інших відповідальних осіб. До обов'язків комплаєнс-менеджерів входить відстеження, щоб компанія працювала в суворій відповідності з законами держави.

Тематики звернення, що
розглядаються комплаєнс-контроль

01.

Факти порушень працівником АТ "АСВІО БАНКУ" законодавства України, в тому числі нормативно-правових актів Національного банку України

02.

Факти неналежної поведінки наших працівників, що можуть зашкодити інтересам АТ "АСВІО БАНК" та його репутації

03.

Факти корупційних дій за участю працівників АТ "АСВІО БАНКУ", зловживання службовим становищем

04.

Факти про конфлікт інтересів за участю працівників Банку

05.

Факти неправомірного розкриття банківської та/або комерційної таємниці

Форма конфіденційних повідомлень про неприйнятну поведінку/порушення в діяльності АТ «АСВІО БАНК»

ПІБ / назва організації / ПІБ працівника Банку

Електронна адреса / поштова адреса / номер телефону тощо

Ми гарантуємо безпеку та збереження ваших даних