Стратегія розвитку АСВІО Банку

Наш кольоровий логотип у формі трикутника є втіленням наших цінностей і амбіцій. Помаранчевий колір віддзеркалює енергію та пристрасть нашої команди до банкінгу, є драйвером нашого духу інновацій та відданості справі. Синій символізує надійність і стабільність, підкреслюючи відповідальність Банку перед клієнтами. Зелений колір підкреслює прагнення до розвитку та постійного вдосконалення послуг і продуктів.

Наше бачення

АТ «АСВІО БАНК» є універсальним банком, діяльність якого націлена передусім на задоволення потреб клієнтів у банківських і фінансових послугах. Усіх своїх клієнтів - як приватних осіб, так і юридичних - ми сприймаємо в першу чергу як конкретних живих людей: власників, менеджерів, співробітників компаній, їхні сім'ї, клієнтів наших клієнтів.

Цінності

«АСВІО БАНК» уникає популізму та не обіцяє неможливого. Вся діяльність банку базується на трьох ціннісних основах:

Індивідуальний підхід до кожного

Безумовна законність і конфіденційність

Консерватизм в управлінні ризиками

Мiсія

Ми прагнемо стати запорукою успіху наших клієнтів, фактором зростання їх добробуту гарантом впевненості у майбутньому

Наша стратегія

спрямована на зміцнення позицій банку на банківському ринку України

Запорукою реалізації стратегії є:

збільшення капіталу акціонерів

висока фінансова стійкість

підтримання іміджу банку

побудова клієнтського сервісного банку

Наша бізнес-модель:

B2b&c – це принцип відносин з клієнтами, побудований на розумінні, що за бізнесом будь-якого розміру та виду стоять реальні живі люди і саме з ними банк будує глибокі партнерські відносини. Банк є невід'ємною частиною життя клієнтів, надійним фінансовим радником і опорою на всіх етапах їхнього життя.

B2B (business to business)

це бізнес банку для бізнесу клієнтів - суб'єктів господарської діяльності. B2b передбачає надання клієнтам банківських, фінансових та інших послуг для забезпечення їхньої професійної діяльності.

B2С (business to consumer)

це бізнес банку для фізичних осіб, які є власниками та співробітниками клієнтів банку - суб'єктів господарської діяльності, а також членів їхніх сімей, друзів і просто знайомих. B2С передбачає надання клієнтам банківських, фінансових та інших послуг для задоволення особистих потреб, сімейного споживання.