Корисна інформація для клієнтів АСВІО БАНКУ


— це тризначний захисний код на банківських картках Mastercard, який забезпечує додаткову безпеку при CNP (Card Not Present) транзакціях, тобто таких транзакціях, при яких сама картка не присутня, а використовуються її реквізити.
Вводячи цей код, Ви підтверджуєте, що розплачується саме власник картки, оскільки цей код знаходиться тільки у нього.
Ніколи не повідомляйте свій CVC2-код третім особам (чи у присутності третіх осіб), оскільки, знаючи його та інші реквізити Вашої картки (такі, як ПІБ утримувача картки, номер картки і термін закінчення дії картки), можна оплачувати послуги і товари в інтернет не маючи картки на руках.
— передбачає можливість вибору клієнтом у момент здійснення операцій з платіжною карткою (як готівкових, так і безготівкових, у т.ч. через Інтернет) валюти операції.
Сума операції, що відображається клієнту в чеку, розраховується за курсом Платіжної системи.
При цьому Платіжна система виставляє банку-емітенту суму до розрахунку у валюті розрахунків з Банком (долари США, євро, залежно від країни здійснення операції). Банк здійснює перерахунок списаної Платіжною системою суми платіжної операції у валюту карткового рахунка за курсом Банку для проведення карткових операцій.
В результаті сума, фактично списана з карткового рахунка, зазвичай перевищує суму, заблоковану під час авторизації.

1. MasterCard Contactless
2. Чіп
3. Ваше ім’я
4. Термін дії картки
5. Номер картки

1. Магнітна стрічка
2. Місце для підпису
3. Захист
4. CVC2
5. Контакти банку
З метою обмеження ризиків несанкціонованого доступу до карткового рахунку, платіжними системами та Банком встановлюються обмеження (авторизаційні ліміти) на операції з карткою, які покликані захищати Ваші кошти.
Змінити лімит у випадку разової транзакції, що перевищує встановленний ліміт, потрібно звернутися до клієнтської підтримки
Щоб змінити ліміт на конерктний період, напрклад, обмежити доступ до карткового рахунку на певний термін, необхідно звернутися до Банку та оформити письмову заяву.
До клієнтської підтримки АСВІО БАНК Ви можете звернутися з будь-яких питань щодо нашого сервісу. Наприклад:
Отримати інформацію про стан свого рахунку;
Заблокувати картку у разі її крадіжки або втрати;
Тимчасово змінити/скасувати авторизаційні ліміти за карткою;
Вирішити можливу проблемну ситуацію;
Дізнатися місце розташування найближчого банкомата;
Отримати іншу консультаційну допомогу від фахівців Банку.